Seurakuntien hankinnat

KOULUTUKSEEN VOI EDELLEEN ILMOITTAUTUA!

Julkiset hankinnat käytännössä – vinkit hankintojen toteuttamiseen seurakuntien esimiehille

Miten lähteä liikkeelle hankinta-asiassa, miten toteuttaa pienhankinta? Miten kirjoittaa hyvä hankintapäätös? Entä miten kuuluu toimia, kun hankinnan arvo kasvaa? Näihin teemoihin perehdytään julkisten hankintojen seurakuntien päivässä. Koulutus on tarkoitettu erityisesti seurakuntien esimiehille ja johtaville viranhaltijoille käytännönläheiseksi koulutukseksi seurakuntien hankintoihin ja niiden käytännön valmisteluun ja päätöksentekoon. Päivän päätteeksi tiedät, mitä hankintakanavia voit käyttää, miten pienhankinnoissa kuuluu toimia, mitä asioita tulee huomioida, kun hankinta muuttuu kansallisen tai EU-kynnysarvon ylittäväksi, hankintojen muutoksenhaun perusteet sekä mitä asioita on vielä syytä huomioida sopimuksen täytäntöönpanossa ja sopimusvalvonnassa. Huomioidaan lainsäädäntö, mutta keskitytään olennaiseen eli käytännön toteutukseen.

HUOM! Jos koulutuksen ajankohta ei sovi sinulle, voit tilata meiltä koulutuksen tallenteen klikkaamalla ilmoittautumislomakkeella En halua osallistua webinaariin, vaan tilaan sen tallenteen. Tallenteen hinta on sama kuin koulutuksen osallistumismaksu ja se on katsottavissa 14 vuorokauden ajan.

Seurakuntien hankinnat

OHJELMA

Miten lähteä liikkeelle seurakunnan hankinta-asiassa

Näin onnistut hankinnassa:

  • Pienhankintojen käytännön toteutus ja vinkit
  • Kynnysarvon ylittävien hankintojen käytännön toteutus ja vinkit & miten EU-hankinnan menettelyt eroavat kansallisen kynnysarvon ylittävistä hankinnoista

Hankintapäätöksen kirjoittaminen valmistelutekstistä muutoksenhakuohjeeseen – käytännön vinkit hyvään päätökseen

  • Täytäntöönpano ja sopimusvalvonta

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittaudu koulutukseen viimeistään 14.9.2021.

Ilmoittautumaan pääset klikkaamalla sivulla olevaa Ilmoittaudu -painiketta, niin pääset ilmoittautumislomakkeelle. HUOM! Mikäli organisaatiollasi on Hallintoakatemian koulutuslisenssi, kirjoita laskutustiedoksi ainoastaan organisaatiosi lisenssikoodi. Lähetämme koulutusvahvistukset osallistumislinkkeineen kaikille osallistujille ilmoittautumisajan päätyttyä sähköpostitse. Koulutus toimii parhaiten Google Chrome -selaimella – älä käytä Internet Exploreria.

HINTA

185€ + alv 24% / osallistuja

Ryhmäalennus:
5-7 hlö 173€ (+ alv 24 %)/osallistuja
8-10 hlö 150€ (+ alv 24 %)/osallistuja
11-14 hlö 127€ (+ alv 24 %)/osallistuja
15-19 hlö 110€ (+ alv 24 %)/osallistuja
20-29 hlö 93€ (+ alv 24 %)/osallistuja
30-39 hlö 81€ (+ alv 24 %)/osallistuja
40-49 hlö 69€ (+ alv 24 %)/osallistuja
50-75 hlö 52€ (+ alv 24 %)/osallistuja
76-100 hlö 40€ (+ alv 24 %)/osallistuja

Ryhmän vähimmäiskoko on ilmoitettava viimeistään viikkoa ennen koulutusta.

Ryhmähinnat ovat voimassa, kun samasta organisaatiosta osallistuu useampi henkilö (väh. 5 hlöä) ja ryhmä laskutetaan samalla laskulla.

Ota yhteyttä:

emma.andersson@hallintoakatemia.fi

kerttu.pontinen@hallintoakatemia.fi

  • Kenelle tapahtuma on tarkoitettu :

    Koulutus on tarkoitettu erityisesti seurakuntien esimiehille ja johtaville viranhaltijoille käytännönläheiseksi koulutukseksi seurakuntien hankintoihin ja niiden käytännön valmisteluun ja päätöksentekoon.

Ilmoittautuminen

Seurakuntien hankinnat
Varattavissa olevat ilmoittautumiset: rajaton
Tällä erää lippu Seurakuntien hankinnat on valitettavasti loppuunmyyty. Toinen

Päivämäärä

20 syys 2021

Aika

12:00 - 15:00

Paikallinen aika

  • Aikavyöhyke: America/New_York
  • Päivä: 20 syys 2021
  • Aika: 05:00 - 08:00

Hinta

185€ + alv 24% / osallistuja
Koulutusluokat
Ilmoittaudu

Kouluttaja

  • Riikka Liljeroos
    Riikka Liljeroos
    Hallintojohtaja, YTM

    Osaamisalueet: Hallinnon kehittäminen, julkiset hankinnat, prosessien hallinta, varautumissuunnittelu
    Paremman hallinnon motto: “Ainoa paikka, jossa menestys tulee ennen työtä, on sanakirja!”

QR-koodi

Lähetä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *